Det snöade idag =)

Idag snöade det, jag blev jätte glad. Fast tyvärr snöade inte tillräckligt mycket. Men men jag hoppas att det kommer mer. Jag blir glad och pigg av snö. Det blir mycket ljusare och trevligare med snö. Idag har jag inte gjort mycket. Nu har vi lasagne i ugnen och väntar på att det ska bli BB extra och salatut elämät på tv. Sen ska vi se på en film som vi hyrde "State of play".

Jag var på super dåligt humör igår, allt kändes bara jobbigt och irriterande. Sheila hade ont i magen igår, hon spydde flera gånger och alltid på en matta. Så jag fick tvätta mattor igår. Stackarn såg helt sjuk ut men som tur va så blev hon bättre sen när hon hade spytt ut allt. Tog sömntablet igår kväll så jag fick sova inatt.
Igår satt jag och funderade om jag/vi skulle åka iväg hem till mamma och hälsa på. Men få se hur det blir och hur mycket pengar som jag får kvar efter att jag har betalat alla räkningar.

Imorgon är det fredag och jag har tänkt att basta och dricka lite imorgon. Vi ska inte ut den här helgen för det har vi inte råd med. Sen är det väl inte så kul att bara gå ut ensam.

På söndag ska jag jobba på M/S Amorella som lekledare igen. Det ska bli kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0