Några nya bilder på Sheila









I fredags åkte vi till Tammerfors till Timos kusin A. Han lagade mat och hade bjudit dit även Timos pappa R och A. Stämningen var på topp och det var ett himla liv hela kvällen tills ca kl.3 på natten. Grannarna var inte så glada. Men men sånt händer. Det bästa med Tammerfors var att det fanns snö. Jippiiiiiiiii! Älskar snö. R och A hade köpt en present till vårt nya hem. Det var jätte fint. Kiitos teille!



Ljusstakarna brevid fick vi av Eija. I lördags när vi kom hem satte vi igång bastun och sen tittade vi på film. I söndags körde Timo mig till jobbet och söndagen gick så himla fort. I söndags var det farsdag i Finland. Det har känts lite trist eftersom jag inte har en far och min far dog ju snart exakt för 4 år sedan.

Upptäckte nu att jag hade fått ett sms från Sussie och hon frågade vad jag tyckte om hon och Petri skulle komma hit till nyårsafton.... ABSOLUT!!! Vill inte fira nyårsafton med bara att sitta och titta på tv ensam med Timo. Det skulle vara kul om de var fler som skulle kunna komma så man kunde ha en riktigt fest. Pratade tidigare med Tanja om vi skulle ha åkt till Levi, det hade varit en dröm men det e för dyrt. Perrrrrkele...Allt handlar om pengar.

Timos kusin A har skaffat sig en grymt söt hund.









Kommentarer
Postat av: tanja

Oj.. vad fina bilder på Sheila!

2009-11-10 @ 18:37:19
URL: http://xtanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0