Njuter av livet

Igår bastade vi och drack lite gott. Vi gick till grannen T.V. och sen kom en annan granne T.L. som vi åkte iväg till en krog. De hade karaoke där och det var roligt. T.L. var i full fart som vi andra också. Till och med Timo sjöng. Efter krogen gick vi hem till T.V. och hon gjorde grymt goa mackor. Hon är ju kock så hon kan sin sak.
Idag vaknade vi strax innan 12. Bakis och skakis var Timo, jag var bara seg. Jag och grannen var iväg och handla. På hemvägen åkte vi förbi Hesburger och köpte med oss skräpmat och det var så jävla gott. Helt sjukt gott... Nu är bastun igång, vi var iväg och hyrde två filmer till kvällen så ikväll blir det lugnt.
Imorgon ska jag jobba på M/S Amorella och det ska bli kul. Gillar jobbet och hoppas jag får mer och mer jobba så man skulle klara sig ekonomiskt.

20 november alltså nästa fredag ska jag uppträdä på Siljaline båten Galaxy. Det ska bli spännande och roligt trots jag ska bara sjunga en låt och sen blir det intervju som kommer på radio sen på lördag i eftersändning.


www.finnfestival.eu
Musalista soi Finnfestivaalilla!

Sisuradio järjestää Finnfestivaalilla Musalistan CD 15 release partyn perjantaina 20.11. Tapahtuma äännitetään ja lähetetään radiossa lauantaina 21.11. OiliOili-ohjelmassa kanavalla P2 klo 14-15 välillä.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0