Så himla synd...

I morse vaknade jag av att telefonen ringde.Det var en person från Viking line och frågade om jag kunde jobba 18-25/11. Jag var helt snurrig i huvudet kändes som jag sov fortfarande. Jag kom på att jag skulle ringa till röntgen idag och berättade att jag skulle röntga knät men jag kan gå fast med lite mindre steg... Hon sa att hon kunde avvakta tills jag hade ringt till röntgen och sen kom jag på perrrrrrrrrkele jag har ju ett uppträdande på fredag och att min mamma skulle också komma på lördag hit och hälsa på. Sen sa hon att då blir det lite svårt jag sa bara mm... tyvärr så var det så himla synd för det hade varit bra med lön och sen hade det varit roligt att prova på att jobba på M/S Isabella. Men som tur så fick jag ett mail från M/S Amorella och de fråga om jag kunde jobba på söndag. SJÄLVKLART...
Idag var jag iväg och handla kläder, köpte jeans, linne, kofta och en väst. Kändes lite tungt eftersom jag inte är gjord av pengar men jag var tvungen och köpa nått till mig själv. Sen har jag sjungit hemma idag och bastat.


Mitt schema för resten av veckan

Onsdag: Inget speciellt
Torsdag: Röntgen
Fredag: Kryssning M/S Galaxy jag ska sjunga på båten på kvällen. Sen kommer min mamma ombord.
Lördag: Mamma ska vara och hälsa på hos oss.
Söndag: Jobba på M/S Amorella

Kommentarer
Postat av: sussie

Tere tere. Vai oot työ laulanut. Kohta me tullaan sinne niin saadaan ulvoo ja saunoo yhdessä. Moidå!

2009-11-18 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0