Tappar nerverna...

Nu tappar jag nerverna på de här jävla hostandet. Jag är helt slut av att jag inte kan sova. För så fort som jag lägger mig så hostar jag konstant. Så jag håller på att bli tokig. Nu när halsen har börjat blivit bättre så har hostandet blivit värre. GRRRRRRR... Inte nog med det så har jag helt plötsligt igår fått ont i mitt ben. Jag kan inte sträcka ut den, kan inte gå och när jag står upp så sticker det bakom mitt knä. Smärtan är vid mitt knä. Perrrrrrrrrrrrrkele...
Jag saknar min sång. Jag har inte sjungit på evigheter, på grund av flytt och på grund av att jag har varit så mycket sjuk. Saknar mina spelning, saknar att stå på scen och sjunga ut allt som finns inom mig.
Saknar er mina vänner, Systersbarn, Daisy och mamma.

NÄR KAN NI KOMMA OCH HÄLSA PÅ???

Det var full fart här i helgen för Jenni, Emelie, Eija och Ossi var här. Tjejerna spelade wii och andra spelade kort medans jag försökte sova eftersom jag var sjuk. Fast i fredags var vi till Galax och lyssna på Charles Plogman. Höll på att skratta ihjäl mig för när taxin kom och jag satte mig i den så tänkte inte jag på att jag hade min röd svarta klänning på mig, så min klänning sprack... hihi... Så jag fick springa upp och byta kläder. När vi kom fram så satt vi och snackade och dansade lite. Alla var sega och orkestern spelade dålig musik så alla blev mer trötta. Vi åkte hem efter ett redan. Så ongen av oss var nöjda men men. Man kan inte alltid få som man vill.





Efter att alla åkte iväg så hyrde jag och Timo en film "Rööperi". Vi bastade, gosade och tittade på film. Så lördagen blev jätte bra trots att jag var sjuk. "Rööperi" var en grym film så ni alla finnar bör se den, den är bra. Jag har fått "sova" i vardagsrummet eftersom jag bara hostar hela tiden för att Timo ska kunna sova. Inatt hostade jag konstant och var vaken 24-06 sedan somnade jag vid strax efter sex och vaknade 9. Timo vaknade upp då och jag fick gå och sova i sovrummet. Kunde sova åtminstone två timmar sen var det bara kliva upp eftersom hostandet började igen. Benet e skumt fattar inte vart smärtan kommer ifrån men ont som fan gör det eftersom jag inte kan sträcka ut benet.
Nu sitter jag och väntar på att klockan blir 19.00 då kommer Big brother extra, 19.30 Salatut elämät, 20.00 Diili, 21.00 täydelliset naiset så jag har mycket att se på ikväll. Desperate housewifes börjar ikväll med säsong 6 som jag har väntat på hur länge som helst eftersom den har ju börjat i Sverige för länge sen. De flesta serierna är efter här. Hmm...

Ha det gott alla nära och kära och du som läser min blogg...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tässä mulla on nyt headset kädessä. Niin saamme jutella illalla. :) Kram

2009-11-04 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0