Helgen e över

I fredags så kom Micke hit och hälsade på. Timo och han stack iväg till Åbo och festade. Själv bastade jag i fredags, satt hemma, tittade på tv, satt framför datorn och drack. Sheila hade dålig mage så hon gick runt och fes och gnällde. Jag gick ut med henne flera gånger och hon hade diarré. Hela lägenheten stank efter hennes fisar så det kändes som om jag skulle kvävas. Killarna kom hem halv fyra på natten.

I lördags var jag och Timo iväg och handlade. Mickes morsa E, hennes man H och hennes syster E skulle komma förbi. De skulle åka tillbaka till Sverige så de åkte förbi här och hämtade Micke och hälsade på. Jag lagade tacopaj. Det var hur gott som helst. Tyckte jag själv och det sa alla andra också. Fast det måste man väl göra som god gäst... hihihi... Fick en blomma av E och H. Nu gäller det bara att kämpa på att den inte dör. Nu har vi två blommor för vi fick en av Leena också. Efter att de hade åkt iväg så satte vi igång bastun och började dricka lite. Efter bastun så gick vi över till grannen T. Hennes dotter var hemma så hon var hur glad som helst över att vi kom med Sheila dit. En utav våra grannars dotter hade fest och det var skapligt livligt här.

Idag vaknade jag med världens huvudvärk. Inte konstigt eftersom jag drack ingen vatten igår och bastade. Sov faktiskt till halv tolv idag. Vi var iväg och gick med Sheila. Sen var vi iväg och hyrde två filmer "Män som hatar kvinnor" och "Body of lies". Tittade nyss på den "Män som hatar kvinnor", den var tragisk, hemsk, skrämmande men ottroligt bra film. Ska verkligen se uppföljaren direkt när den kommer ut. Snart ska vi se den andra, hoppas den e bra. Hur som helst e leonardo med så man har ju nått snyggt att se på...

Kommentarer
Postat av: anne

kurkistelen tänne =) toivottavasti menee hyvin ja viihdytte siel lätäkön toisella puolella.

2009-10-18 @ 20:52:49
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0