Huh huh

Nu är man hemma efter åtta dagars jobb på båten M/S Amorella. Det var tufft att jobba eftersom det var massor med barn och då pratar jag om jobbiga ungar som härjade och var hur jobbiga som helst. Jag var helt slut men mycket berodde också på att jag var sjuk. Jag ville inte åka hem för jag eller rättare sagt vi behöver pengar sedan trivs jag på båten. Jag trivdes med jobbet och tiden gick fort. Jag känner att jag verkligen vill jobba på båtar och att vara lekledare är jobbigt men roligt och det är ett jobb som jag vet att jag klarar av. Självklart vill jag satsa på att senare bli programvärdinna men just nu måste jag lära mig hur allt fungerar där. Nu när jag jobbade så hade vi säkerhetsövningar, det var spännande och lärorikt. Nu vet jag hur jag ska göra om det händer något och jag vet hur man utlöser en flotte och evakulerar mm... Fick mail idag från kryssningsvärdinnan och hon frågade om jag ville jobba när ordinariepersonal ska vara lediga. Självklart vill jag det.



Svamp Bob var och hälsa på på båten. Självklart ville jag ta kort =)



Jennifer och Emelie är här och hälsar på. Imorgon kommer Eija och Ossi. Alla de fyra har varit här när jag har varit och jobbat. De har varit iväg hos Timos mamma och igår kom Timo, Jennifer och Emelie hit hem till oss. Imorgon ska vi ut på dans till Galax i Åbo. Charles Ploogman ska uppträda där. Så imorgon blir det party.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Heeei!

Kiva kuulla et on mennyt hyvin.

Ja heti juhlimaan ku pääsit kotia. ;)



On niin ikävä sua!

2009-10-30 @ 10:37:53
Postat av: Anonym

Ville viking, vilken snygging!!!

Nästan så man har lust att ragga upp den lille katten..



Kramar Från Fagersta

hihi

nej inte Sussie här inte =P

2009-11-23 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0