Idag var det min & Timos förlovningsdag

Den dag startade med att vi klev vi upp kl.7 och kl.8 kom mannen som skulle tapetsera och fixa lite annat här i lägenheten. Han var en jätte trevlig snubbe med humor. Jag, Timo och Ari hjälpte han med att dra ner de gamla tapeterna. Det var skojigt och humöret var på topp hos oss alla fast jag inte hade kunnat sovit nästan nått pga av hosta. Det var hemskt i natt jag trodde verkligen att jag skulle kvävas.
Det blev jätte fint i vardagsrummet och sedan fixade han bastuns "träpall", sedan lite dörr listor, limmade lite i badrummet mm... Imorgon kommer han tillbaka kl.8.
Igår kväll pratade jag med Sussie i MSN, hon hade kollat upp båtbiljetter så de skulle ha kommit i helgen men hon visste inte hur hon skulle få ledigt på torsdagen så nu vet jag inte hur det blir. *SNYFT*
Men jag hoppas och önskar att hon kan komma snart och hälsa på. Har inte träffat henne på evigheter känns det som. Saknar henne verkligen som jag gör med mina alla vänner. Självklart är ju Sussie och Tanja mina närmaste vänner. Vad skulle jag göra utan dem.
Igår var jag och handla och hittade jätte underbara kylskåpsmagneter som jag köpte till Timo som vår förlovningspresent. Kände att det som stod på den passar till honom/oss. Han öppnade dem så klart idag eftersom det är vårt förlovningsdag. Han köpte present till mig när han körde Ari till stationen. Han köpte jätte fin halsband med ett hjärta och ett par örhängen som ser ut som rosor. Vi fortsatte att göra ordning vårt hem och sedan bastade vi och tittade på bigbrother. De här känns verkligen som vårt hem. Det här känns bra.


 

 



Kommentarer
Postat av: tanja

Grattis i efterskott!



Hei muuten, laita kuvia kämpästä :) Olen niin nyfiken et minkä näköistä teillä on. En jaksa oottaa siihen asti et tulen käymään.

Kohta meen töihin niin kysyn pomolta miten mä voin ottaa vapaata. :)



Kram

2009-10-07 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0