Jobba, jobbaa jobbaaaaaa

Kryssningsvärdinnan från M/S Amorella ringde och fråga om jag ville komma och jobba 21-28/10 som lekledare. Det är ju självklart att jag vill JOBBA. Jag har ju inget annat för mig. Så Ville Viking here I come...
Nu ska jag börja planera saker som jag kan göra med barnen ombord.

Imorgon kommer Timos kusin Asko hit och de ska gå ut och jag ska stanna kvar hemma eftersom jag inte har någon att gå ut med. *SNYFT* Känner mig lite ensam men jag överlever och det tar ju alltid lite tid innan man lär känna folk som man kan umgås med. Jag har ju lärt känna T men hon har barn och familj så hon hinner inte med så mycket annat. Vi är ju ibland och hälsa på dem men eftersom hennes son är snart 11 månader så har hon fullt upp. Men hon har lovat att någon kväll ska vi gå ut.




Kommentarer
Postat av: Tanja

tulen sinne jos vaan saan (kysy timolta) ja jos sulle sopii.. Om jag skulle flytta dit där ni bor så är jag ännu närmare Hesaa. Vau!

2009-10-09 @ 01:20:49
Postat av: TANJA

Typiskt att alla ska ha barn? Jag gissar på att Sussie håller med också? ;) Bara jobbet som hindrar oss från att åka över till våran kära Sanna

2009-10-09 @ 01:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0