Sjuk

Idag är det femte dagen som jag är sjuk. Febern stiger till kvällen och igår försökte jag basta bort sjukdomen men idag känns det inte bättre. Timo körde hem sin mamma efter att vi hade ätit lasagne igår. När han var på väg hem så berättade han att Ari skulle komma hem till oss så han hämtade honom från stationen vid kl.20. Grabbarna drack öl och jag var så gott som borta pga febern. Vi tittade på big brother talkshow och Esa J åkte ut. Vi är helt inne i Big Brother och har tittat på det så gott som varje dag. Jag somnade på soffan, gick och la mig i sängen vid tolv. Grabbarna fortsatte lyssna på musik, dricka, snacka och skratta. Jag försökte sova men trots att grabbarna försökte vara hur tysta som helst så vaknade jag av dem och pga att jag är sjuk. Vid halv tre tiden klev jag ur sängen, värmde vatten och drack varm saft. Sedan gick vi alla och la oss vid tre.
Idag ringde dörrklockan strax innan halv nio. Timo vände ryggen till men när jag sa att det kunde vara fastighetsskötaren så vaknade han till och samtidigt kom mannen in med nycklarna. Det var mannen som skulle tapetsera. Så imorgon kl.8 kommer han och vi måste flytta bort så gott som allt från vardagsrummet sen sätter han igång att tapetsera. Sen ska vi få målarfärg så vi får måla väggarna i köket och i hallen. Ari ska vara här några dagar så han kunde hjälpa till med målningen. "Ai Ari vai?" Vi har hela tiden igen kört med vårt snack och Timos sexiga Göteborgska mm...
Nej nu ska jag värma lite vatten, dricka en kopp varm saft. Sedan hänga upp tvätten och sen lägga mig på soffan och vila. För nu börjar febern stiga igen. PERRRRRRRRRRRRRRRRKELE... Var till apoteket idag köpte hostmedicin och Bafucin för halsen. Men känner ingen hjälp av dem...


SAKNAR DAISY, MINA VÄNNER OCH MAMMA! HOPPAS VI SES SNART!!!


Kommentarer
Postat av: sussie

Tråkigt att du e sjuk. Voi voi... Krya på dig!

2009-10-05 @ 20:05:40
Postat av: tanja

Heeei! Voi raukka sua, toivottavasti kuume jne kohta menee ohi. Ja kiva että naapurit on mukavia. Ja nyt ku saatte uudet tapetit ja värit niin uskon et kämpästä tulee tosi hieno. Minä tulen heti ku pystyn, ens kuun lopussa vaikka. :)



Nyt pitää mennä kolmannen kerran hammaslääkäriin. autch! Mut toivottavasti se on nyt viimeinen kerta tälle vuodelle. hihi.



Miss you! Kram

2009-10-06 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0